El Departament de Territori i Sostenibilitat ha impulsat un programa específic de millores al ferm de les carreteres de la seva titularitat que permetrà actuar en els pròxims mesos en prop de 300 quilòmetres a tot Catalunya. Aquests treballs, que comportaran una inversió de 16 milions d’euros, començaran en les pròximes setmanes i quedaran enllestits la tardor vinent, segons ha apuntat el Departament.
Les obres que es duran a terme consistiran en la millora de les característiques d’adherència i regularitat del paviment amb l’objectiu d’afavorir la seguretat viaria i el confort en la conducció i s’afegeixen a les tasques de conservació i manteniment que el Departament porta a terme de manera ordinària.
Concretament, les actuacions es faran a la C-58, la C-17 i la C-32 a l'àrea de Barcelona; la C-35 entre Sant Celoni i Gualba, la C-59 entre Caldes Montbui i Castellterçol; l’N-150 entre Ripollet i Terrassa; la C-55 entre Manresa i Cardona; l’N-II entre Argençola i Jorba, i la C-66 a la Bisbal d’Empordà i Bordils, entre d'altres.
La Generalitat millorarà el ferm de la C-58 i la N-150 els propers mesos
Societat
S'invertiran 16 milions d'euros en 300 quilòmetres de vies arreu de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
06 de juliol de 2017 a
les 07:20
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
