Un total de 90 persones grans aprendran a fer servir totes les prestacions que els ofereix el seu telèfon mòbil gràcies al curs intensiu, de tres hores, que imparteix aquests dies la Fundació Vodafone amb la col·laboració de l'Ajuntament de Terrassa.
Els tallers han començat aquest dimarts al matí al Casal de la gent Gran Anna Murià i continuaran al Club de Jubilats i pensionistes Can Jofresa, al Club de la Gent Gran del Districte 4 i del Districte 3, al Grup de converses matinals de Ca n'Anglada i a l'Associació de la Gent Gran Terrassa Centre, fins al proper dijous.
L'objectiu és el “d'apropar les noves tecnologies a la gent gran per trencar les barreres tecnològiques” que existeixen entre les generacions, segons ha anunciat la regidora de Promoció de la Gent Gran, Mariví Orta.
Orta assegura que des de la regidoria s'impulsen diversos serveis relacionats amb l'alfabetització tecnològica, però que aquest en concret encara no s'havia pensat. La proposta prové del conveni de col·laboració que va signar el consistori amb la companyia telefònica, que ja ha format en aquesta pràctica 50.000 persones a tot l'Estat.
Així, la gent gran podrà aprendre a introduir el seu número PIN de forma correcta, a gravar números de telèfon a la seva agenda, a enviar sms i, fins i tot, missatges amb fotografies i altres arxius (mms).
“Volem que les persones grans perdin la por d'utilitzar aquest dispositiu”, l'executiu d'administracions públiques de Vodafone, Ivan Tomàs, ha anunciat que aquests tallers són una prova pilot per avaluar la resposta de la ciutadania i que no es descarta continuar amb aquest tipus de formació a més centres de la ciutat.
Els tallers han començat aquest dimarts al matí al Casal de la gent Gran Anna Murià i continuaran al Club de Jubilats i pensionistes Can Jofresa, al Club de la Gent Gran del Districte 4 i del Districte 3, al Grup de converses matinals de Ca n'Anglada i a l'Associació de la Gent Gran Terrassa Centre, fins al proper dijous.
L'objectiu és el “d'apropar les noves tecnologies a la gent gran per trencar les barreres tecnològiques” que existeixen entre les generacions, segons ha anunciat la regidora de Promoció de la Gent Gran, Mariví Orta.
Orta assegura que des de la regidoria s'impulsen diversos serveis relacionats amb l'alfabetització tecnològica, però que aquest en concret encara no s'havia pensat. La proposta prové del conveni de col·laboració que va signar el consistori amb la companyia telefònica, que ja ha format en aquesta pràctica 50.000 persones a tot l'Estat.
Així, la gent gran podrà aprendre a introduir el seu número PIN de forma correcta, a gravar números de telèfon a la seva agenda, a enviar sms i, fins i tot, missatges amb fotografies i altres arxius (mms).
“Volem que les persones grans perdin la por d'utilitzar aquest dispositiu”, l'executiu d'administracions públiques de Vodafone, Ivan Tomàs, ha anunciat que aquests tallers són una prova pilot per avaluar la resposta de la ciutadania i que no es descarta continuar amb aquest tipus de formació a més centres de la ciutat.