El proper dijous, 19 de desembre, se celebrarà la conferència “Nous aspectes d’una vella malaltia: psoriasi” i anirà a càrrec de la Dra. Mercè Garcia, metge del servei de dermatologia de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa. L’acte tindrà lloc a les set de la tarda a l’edifici docent de MútuaTerrassa.
L’objectiu de la conferència serà aprofundir en les particularitats d’aquesta malaltia inflamatòria de caràcter sistèmic així com conèixer tots els avenços associats a la seva fisiopatologia. Tanmateix, en el transcurs de la conferència també s’abordaran els nous tractaments que actuen bloquejant la resposta inflamatòria en els pacients amb psoriasis més greus; fet que ha obert perspectives pel que fa a la millora de la qualitat de vida d’aquests pacients.
Finalment, la Dra. Garcia també aprofitarà el marc de la conferència per referir-se a l’evolució que recentment ha experimentat la definició de psoriasi. En aquest sentit, sovint aquesta malaltia s’havia associat amb possibles afeccions a les articulacions i els últims estudis posen de manifest que els pacients afectats per psoriasis poden presentar determinades característiques físiques (com per exemple l’obesitat) i tenir associades altres manifestacions (com és el cas de la diabetis, la hipertensió o la depressió) que poden minvar les seves expectatives i qualitat de vida.
La psoriasis centra un debat mèdic a la Mútua de Terrassa
Aquest dijous, els egarencs podran aprofundir sobre aquesta malaltia de la pell
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de desembre de 2013 a les 11:21
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants