Des de dimecres i fins aquest divendres, l'escola Tecnos està realitzant una nova edició de les Jornades Culturals. Enguany, s'han programat xerrades, sortides i tallers per als alumnes del centre egarenc per a tots els gustos.
Així, els estudiants han visitat les mines de sal de Cardona, han pogut escollir entre tallers tant diversos com de màgia, hip-hop a waterpolo, o han escoltat amb atenció conferències sobre les xarxes socials, robòtica, ecologia, sobre la intel·ligència emocional o també sobre els drets humans o la justícia social de la veu d'Arcadi Oliveras.
La Tecnos celebra una nova edició de les Jornades Culturals
Societat
Conferències, tallers i sortides han omplert aquesta setmana d'activitat els alumnes de secundària
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
30 de gener de 2015 a
les 12:15
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
