La Festa Major de Viladecavalls 2017 porta moltes novetats, i una d'elles és el canvi d'ubicació del pregó de festa major, que fins ara se celebrava al balcó de l'ajuntament i que aquest any passa a la plaça de la Masia de Can Turu.
El pregó de Festa Major, que es durà a terme el divendres 7 a les 21.00 hores, anirà a càrrec del reconegut actor i doblador mataroní, Joan Pera.
Joan Pera ha treballat tota la seva vida en el món de l'espectacle, principalment al teatre amb interpretacions com la de l'obra humorística La extraña pareja junt amb l'actor andalús Paco Morán. A la televisió, destaca com a director i actor de doblatge del nord-americà Woody Allen.
L'actor Joan Pera, pregoner de la Festa Major de Viladecavalls
Llegirà el pregó aquest divendres al vespre a la plaça de la Masia de Can Turu
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juliol de 2017 a les 08:18
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves