L'Ajuntament de Terrassa cedeix espais esportius municipals a l'aire lliure a clubs i gimnasos de la ciutat

Es tracta d'una mesura per tal que aquestes entitats puguin dur a terme les seves activitats

Publicat el 12 de gener de 2021 a les 09:00
Actualitzat el 12 de gener de 2021 a les 16:32
Els clubs esportius i gimnasos de Terrassa poden organitzar les seves activitats en espais esportius municipals a l'aire lliure, mentre durin les restriccions del govern. Així ho ha anunciat l'Ajuntament de Terrassa, com una mesura per ajudar al sector i permetre que duguin a terme les seves activitats. A més, el govern municipal també té previstes ajudes econòmiques directes per aquest i altres sectors afectats per les noves mesures.

La cessió d'aquests espais municipals, gestionada des del servei municipal d'Esports, serà gratuïta i es proposa perquè les entitats esportives puguin seguir amb la seva activitat en la mesura del possible. A més, s'està estudiant ampliar la proposta a les escoles d'art de la ciutat, perquè també tinguin la possibilitat de traslladar la seva activitat a l'aire lliure.

L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, destaca que "són mesures que reafirmen el compromís i l'esforç de l'Ajuntament per donar suport a aquells sectors que més pateixen les restriccions". A més, per l'alcalde els gimnasos i clubs esportius "formen part del teixit social i econòmic de la ciutat i contribueixen al benestar de la ciutadania ". A banda d'aquesta mesura i de les ajudes econòmiques, s'està estudiant una reducció -o exempció- de la taxa de residus per tots aquests establiments afectats de cara el 2021.