El Club Natació Terrassa i MRW han arribat a un acord pel qual l’empresa de missatgeria esdevindrà patrocinador de la secció de waterpolo per dues temporades, l’actual, 2016-2017, i la següent, 2017-2018. L’acord té una rellevància especial, atès que afecta una de les seccions fundacionals del club. El compromís ha estat presentat en roda de premsa aquesta tarda, en un acte que ha comptat amb la presència de la vicepresidenta del club, Cristina Rey, i del director de MRW de la zona de Terrassa, Pedro Pérez.
El conveni de col·laboració contempla que MRW gaudeixi de visibilitat per mitjà de diferents canals. Per exemple, la marca apareixerà en els casquets dels primers equips de la secció, en les publicacions, cartells i actes relatius a la secció i en la pàgina web a través d’un banner. Així mateix, disposarà de tres espais publicitaris en les instal·lacions del club, exposarà els seus flyers en els tres displays de què disposa el club i podrà realitzar un enviament anual als socis mitjançant el correu electrònic que contingui alguna promoció especial. Com a contraprestació, MRW farà una aportació econòmica anual al club.
Una via que cal explotar
En la seva intervenció, la vicepresidenta Cristina Rey ha agraït a MRW “la confiança” dipositada en el club per aquesta esponsorització i ha destacat la “vàlua” del seu gest. “Resulta molt gratificant que existeixen empreses a Terrassa que apostin per l’esport i que, a més, ho facin de manera sostinguda en el temps”. Rey ha remarcat que es tracta d’un patrocinador que ha apostat per donar suport a una de les seccions fundacionals del club, el waterpolo, que juntament amb la natació, “li donen la seva raó de ser”. La vicepresidenta ha subratllat la importància d’aquestes col·laboracions. “Suposen una ajuda inestimable. No deixarem de treballar per incrementar-les i estendre’ls a la resta de seccions i equips del club. Creiem que és una via que cal explotar per poder seguir promovent la pràctica esportiva tant a nivell lúdic com competitiu”.
Al seu torn, Pedro Pérez s’ha mostrat molt satisfet per l’acord. “MRW ha mantingut i manté un compromís sòlid amb l’esport i els valors que fomenta. I vincular-nos amb una entitat com el Club Natació Terrassa és una manera excel·lent de reflectir-lo”. El director de MRW de la zona de Terrassa ha assegurat que el waterpolo és un dels esports que té més projecció mediàtica a la ciutat, ja que “els dos equips absoluts militen a la màxima categoria estatal”.
El Grup MRW, compromès amb l’esport
El Grup MRW neix el 1977. De capital 100% estatal, és la marca de transport urgent per a enviaments estatals i internacionals amb més implantació. Més de 10.000 persones estan vinculades a la marca en més de 1.100 franquícies i 48 plataformes logístiques a Andorra, Espanya, Gibraltar, Portugal i Veneçuela. El Grup realitza una mitjana de 40 milions d’enviaments anuals, tot aportant solucions de negoci concretes per a tot tipus d’empreses i particulars.
MRW ha estat pionera en la implantació de l’e-Commerce i ha esdevingut especialista del sector. Així mateix, ha satisfet la demanda dels clients particulars mitjançant la creació del servei yatelollevo.com. Els valors diferencials de MRW són compromís, eficiència, transparència, innovació i el perfeccionament, dia rere dia, de la qualitat del servei.
L'empresa MRW, nou patrocinador de la secció de waterpolo del CN Terrassa
La companyia de missatgeria serà l'espònsor de la secció durant dues temporades
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2017 a les 07:10