L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC) aporta al teixit industrial i productiu del país 350 nous professionals de l’àmbit de l’Enginyeria Industrial i de l’Enginyeria Aeronàutica.
L’acte de graduació dels nous enginyers i enginyeres tindrà lloc dijous, 21 de novembre, a les 18.30h al Teatre Principal de Terrassa. Francesc Arbós, president de Bellapart Group, impartirà la lliçó magistral titulada‘De la fragilitat a l’antifragilitat. Construcció d’estructures de vidre i de l’estructura humana de l’enginyer’.
Amb la participació de l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart; del delegat del Rector de la UPC en funcions al Campus de Terrassa, Francesc Astals, i de la directora de l’ETSEIAT, Eulàlia Griful, obrirà l’acte acadèmic de graduació de la promoció 2012-2013 d’enginyers i enginyeres d’aquest centre.
Enguany es graduen 350 enginyers i enginyeres, dels quals 161 són d’Enginyeria Industrial; 16 d’Enginyeria en Automàtica i Electrònica Industrial; 31 d’Enginyeria en Organització Industrial; 64 d’Enginyeria en Organització Industrial semipresencial, 6 del Màster Universitari Enginyeria d’Organització, i 72 d’Enginyeria Aeronàutica.
Durant l’acte de graduació Francesc Arbós, president de Bellapart Group, impartirà la lliçó magistral titulada‘De la fragilitat a l’antifragilitat. Construcció d’estructures de vidre i de l’estructura humana de l’enginyer’. També es lliuraran els diplomes als graduats recentment, els premis als millors expedients acadèmics, patrocinats per les empreses Circutor, Elecnor, i Telstar i la Caixa d’Enginyers, els Premis a la Creativitat del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya, i del Colegio Oficial de Ingenieros Aeronáuticos de España i el premi MBA-EUNCET Bussines School.
L’ETSEIAT també lliurarà distincions als representants dels graduats de fa 25 i 50 anys.
L’ETSEIAT de la UPC
L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT) és un centre d’estudis superiors de la UPC al Campus de Terrassa, i una de les escoles d’enginyeria amb més tradició i prestigi a nivell estatal. A les aules de l’ETSEIAT es formen actualment prop de 2.500 estudiants amb 240 professors i professores en les àrees de l’enginyeria industrial i de l’enginyeria aeronàutica. Els enginyers i les enginyeres aeronàutiques són professionals amb total competència en tots els àmbits de l’aeronàutica i de l’espai sense cap tipus de limitació. Amb aquests estudis, l’ETSEIAT esdevé l’única escola de Catalunya que imparteix aquesta titulació i una de les tres que ho fan a tot l’Estat espanyol.
Els enginyers i enginyeres industrials són professionals multidisciplinaris que conformen un dels grans pilars de l’avenç industrial de qualsevol país.
Més informació a
www.etseiat.upc.edu
www.terrassa.upc.edu
L'ETSEIAT de la UPC gradua 350 nous enginyers altament qualificats
L'acte tindrà lloc dijous avui al vespre al Teatre Principal de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de novembre de 2013 a les 13:36
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants