Poc a poc es van coneixent els detalls de la jornada del 9-N que prepara el Govern de la Generalitat. Matadepera ja va anunciar fa setmanes que participaria en la convocatòria i de moment ja es coneix un element clau: el Pavelló no serà el lloc on es podrà dur a terme la votació sinó l’Institut, a l’Avinguda del Mas Sot 4-6. L’horari en què es podrà votar serà com a tot arreu, des de les 9 del matí fins a 8 de la tarda.
D’aquesta manera, Matadepera s’afegeix als 941 municipis (dels 947 que hi ha a Catalunya), que tindran punts de participació a la jornada del 9-N. El total de locals de participació arriba als 1.255, i els punts de participació seran 6.430.
Pel que fa als voluntaris, aquest dilluns 27 d'octubre a les dotze del migdia es tanca el formulari de voluntaris. Dels participants inscrits, que ja en són 30.231, n'hi ha 6.210 que són funcionaris.
Matadepera votarà finalment el 9-N a l’Institut
Societat
L’horari en què es podrà votar serà com a tot arreu, des 9 del matí a 8 del vespre
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
Publicat el
27 d’octubre de 2014 a
les 05:48
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
