Més facilitats per a empreses, autònoms i emprenedors

Publicat el 17 de maig de 2013 a les 14:55
Visita de l'alcalde Foto: A.T.

L’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, ha visitat avui l’Oficina d’Atenció a l’Empresa, un servei que unifica totes les gestions i relacions entre el consistori i les empreses, professionals autònoms i persones emprenedores, amb l’objectiu d’afavorir la
creació i creixement d’activitat econòmica a la ciutat.

L’Oficina d’Atenció a l’Empresa està ubicada a l’edifici Vapor Gran, al carrer dels Telers, i funciona de dilluns a divendres de 8.30h a 14.30h.

Els usuaris de l’oficina hi poden trobar els següents serveis:
 Suport a l’emprenedoria
 Consolidació d’empreses
 Obres i inspecció
 Serveis econòmics i tributaris
 Serveis jurídics
 Seguretat i instal·lacions
 Comerç, mercats i fires
 Mobilitat i transports
 Formació
 Observatori Econòmic
 Gestió de Polígons industrials

Aquest espai constitueix, doncs, una veritable “finestreta única” presencial i telemàtica on les persones que volen crear una empresa o que ja l’han creat poden fer tots els tràmits necessaris d’una forma ràpida i senzilla, sense haver de desplaçar-se pels diferents serveis municipals. A més, l’oficina funciona també com a centre d’informació i assessorament sobre tots els aspectes relacionats amb el món empresarial.


L’Oficina d’Atenció a l’Empresa és fruit d’importants canvis organitzatius a l’estructura municipal, coordinant diferents àrees i reorganitzant i integrat diferents serveis municipals. A més, la normativa municipal i la documentació per a fer els tràmits s’ha simplificat i fins i tot s’ha modificat el llenguatge en les comunicacions escrites, telefòniques o presencials, per a fer-lo més entenedor.