Aquest dijous MútuaTerrassa presenta la Unitat de Cures Pal·liatives (UCP) del centre Sociosanitari Vallparadís MútuaTerrassa, la qual neix amb l'objectiu de proporcionar una atenció de qualitat a pacients amb malalties avançades terminals i a les seves famílies.
Durant la presentació, el dr. Jaume Sanahuja, director del centre, parlarà sobre la situació actual en termes de cures pal·liatives i abordarà les particularitats de la malaltia avançada així com la complexitat clínica associada. També tractarà sobre la transversalitat del procés, els agents implicats i els criteris d’ingrés i de no ingrés a la UCP. Finalment, parlarà sobre el personal que forma l’equip i de la coordinació entre els diferents nivells assistencials.
L'acte, que tindrà lloc a l’edifici docent de l’entitat a les 13h, comptarà amb la presència del sr. Francesc Puig, gerent de l’Àmbit de Servei Sociosanitari de MútuaTerrassa, el sr. Joan Parellada, director del Sector Sanitari Baix Llobregat Nord/Vallès Occidental Est i Oest del Servei Català de la Salut i clourà l’acte la sra. Maruja Rambla, regidora de Seguretat, salut i solidaritat i cooperació internacional de l’Ajuntament de Terrassa.
MútuaTerrassa presenta la Unitat de Cures Pal·liatives del Sociosanitari Vallparadís
El centre neix amb l'objectiu de proporcionar una atenció de qualitat a pacients amb malalties avançades terminals i a les seves famílies
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de gener de 2017 a les 15:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants