El Parc dels Catalans acollirà aquest dilluns a les dotze del migdia l'exposició interactiva "Parlem de drogues" de l'obra social La Caixa. La iniciativa pretén sensibilitzar els joves i prevenir-los contra les drogues des d'un punt de vista científic i global, és a dir, oferint recursos d'informació, orientació i formació a les famílies, a la comunitat educativa, als professionals de la salut i als joves. L'objectiu és proporcionar tota la informació necessària per prendre decisions responsables.
L'exposició va acompanyada d'activitats educatives de prevenció, organitzades en col·laboració amb l'Ajuntament de Terrassa i la Generalitat de Catalunya. Així mateix, ofereix recursos d'orientació per a famílies amb fills adolescents, professionals de la salut, professorat d'educació secundària, tècnics de prevenció..
En l'acte hi assistiran Josefina Soler, regidora de Salut de l'Ajuntament de Terrassa; Francesc Cantó, director d'Àrea de Negoci de "la Caixa" a Terrassa; Ramon Vila, director de la Fundació PIMEC i Oriol Esculies, director del Projecte Home a Catalunya.
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2013 a les 12:12
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor