Un bon ensurt se'n van endur la parella d'un habitatge situat al carrer de Pau Marsal. Eren les 9 de la nit de dilluns quan a corre cuita van haver d'avisar als Bombers de la Generalitat. Fins allà es van desplaçar diverses dotacions dels Bombers, la Policia Municipal i els serveis d'emergència.
S'havia produït un incendi dins del domicili. El causant: una espelma. Sembla ser que l'objecte s'havia tombat creant un petit foc que s'havia escampat per l'habitació. Com a resultat diversos mobles havien resultat afectats. Afortundament, els mateixos propietaris havien aconseguit apagar-lo, així que la intervenció dels Bombers va ser només per comprovar que no hi hauria risc de propagació. Sí, però, que va caldre que el matrimoni fos assistit per inhalació de fums.
L'ús de les espelmes és molt freqüent a les llars catalanes, però el seu perill és evident. Almenys a jutjar per la quantitat d'incendis que en els darrers mesos s'han produït amb aquest objecte com a protagonista. Bombers de la Generalitat recorda que cal anar en compte a l'hora d'encendre-les i protegir-les per evitar que caiguin. I en tot cas, assegurar-se que es troben ubicades en llocs que no poden generar perill si es tomben.
Publicat el 12 de juny de 2012 a les 17:45
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
