Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), ens ve una nova onada de calor. Abans, però, aquest dimarts, tindrem cel serè o poc ennuvolat en general, tot i que a partir de migdia apareixeran núvols d'evolució diürna en zones de muntanya i creixeran algunes nuvolades a l'interior del quadrant nord-est, que deixaran el cel entre mig i molt ennuvolat. A banda, a l'inici i al final del dia es formaran núvols baixos al litoral sud i a les Terres de l'Ebre.
La temperatura mínima serà similar o lleugerament més alta al litoral nord, mentre que la màxima serà lleugerament més alta arreu. Ambient molt càlid en general, i xafogós al litoral. La mínima es mourà entre els 12 i 17 ºC al Pirineu, entre els 21 i 26 ºC al litoral i a les Terres de l'Ebre, i entre els 17 i 22 ºC a la resta del país. La màxima se situarà entre 29 i 34 ºC al Pirineu i al litoral, i entre els 33 i 38 ºC a la resta del territori.
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
Publicat el
31 de juliol de 2018 a
les 07:00
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
