El jutjat d'instrucció número 5 de Rubí va decretar dimecres presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per matar la seva exparella dissabte passat a aquesta ciutat vallesana. Segons ha informat el TSJC, l'home està acusat d'un delicte d'homicidi i no tenia antecedents per violència entre la parella.
El presumpte assassí va ser arrestat diumenge, poc abans de les 11 del matí, després que la Guàrdia Urbana de Cornellà rebés un avís de què un individu estava disparant trets amb una escopeta de caça al carrer, causant diversos danys en vehicles. En comprovar que l'home tenia una ordre de detenció, va ser arrestat i traslladat als Mossos d'Esquadra.
Els fets que s'investiguen van passar dissabte pels volts de les quatre de la tarda, quan l'home hauria mort la seva exparella, una dona de 66 anys, nacionalitat espanyola i veïna de Rubí, després d'una discussió.
Presó comunicada sense fiança pel detingut per la mort de la seva exparella a Rubí
Societat
Se l'acusa d'homicidi i no tenia antecedents per violència de gènere
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’octubre de 2017 a
les 17:52
Actualitzat el
19 d’octubre de 2017 a les
17:55
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
