Quan arriba l'estiu ja és un clàssic veure com les ciutats on Terrassa no n'és una excepció, obren carrers i places per aprofitar els mesos d'estiu per millorar les pavimentacions i fer els arranjaments necessaris. Enguany s'estan fent treballs de millora a diferents punts de la ciutat. Bona part de les actuacions que es fan, estan emmarcada dins del programa Terrassa Barris en Marxa 2017. A continuació es detallen totes les obres i les afectacions a la circulació.
Can Boada del Pi, millorar l'accés als edificis. Ja s’han iniciat els treballs que contemplen col·locar un nou paviment de llambordins i modificar les escales d’accés als blocs de pisos. Tenen una durada prevista de tres mesos.
Avinguda de Béjar, reparar un tram del col·lector. S’impermeabilitzarà la cubeta i es repararan les filtracions localitzades a l’alçada del carrer d’Albacete. El termini previst per finalitzar les obres és d'un mes i mig, i la seva execució pot comportar talls parcials de circulació a la zona.
Barri del SXX, treballs de canalització de l'aigua. En concret, es fa un tall total del trànsit en el tram de carrer de Torras i Bages, entre els carrers de Joan Mompeó i de Baldrich. Les obres es faran en dues fases i el termini és fins el 5 de setembre es farà la segona fase. Quedarà afectat l’itinerari de la línia d’autobús urbà L8.
Ca n'Aurell, pavimentació de carrers. Els treballs tenen per objectiu conservar i mantenir el ferm, així com renovar la senyalització horitzontal. Les dues fases previstes acabaran el 20 de juliol.
Parc del Nord, millorar els camins, tant interiors com exteriors; els passos de vianants, especialment els de les cruïlles del carrer de Mossèn Pursals, per fer-los accessibles; l'enllumenat; i el mobiliari urbà. També es preveu fer una nova redistribució dels elements de jardineria, com són arbres, arbustos, plantes ornamentals i nous elements vegetals. El termini d'execució és de tres mesos.
Can Parellada, pavimentació de carrers. Quedaran afectats els carrers d’Alemanya, d’Itàlia i d’Holanda.
Rambla d'Ègara, pavimentació. Estarà tallada al trànsit durant el mes d'agost per obres en el paviment del tram del Parc dels Catalans.
Poble Nou-Zona Esportiva, millorar l'accessibilitat a carrers del barri. Inclou millores en el paviment, condicionament de rampes d’accés a les voreres i una actuació a la Ronda de Ponent per millorar el talús situat a la part oest, a l’alçada del pont de la plaça de les Magnòlies. El termini d’execució dels treballs és de 2,5 mesos.
Avinguda de Can Jofresa, esfaran al Polígon Industrial de Santa Margarida i finalitzarà el proper 29 de juliol.
Quines obres es fan a Terrassa aquest estiu?
Consulta tots els treballs que s'estan fent aquests dies a la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juliol de 2018 a les 07:00
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor