La circulació entre Terrassa i Sant Miquel de Gonteres, a Viladecavalls, de la línia R4 de Rodalies es va recuperant progressivament, després d'una interrupció de gairebé quatre hores a causa d'un atropellament mortal.
Protecció Civil ha activat la fase de prealerta del pla Ferrocat, i ha informat que els passatgers del tren afectat s'han transbordat a un altre comboi. També s'ha establert un servei alternatiu per carretera entre Terrassa i Manresa en ambdós sentits mentre ha durat el tall ferroviari.
Aquest és el tercer atropellament mortal que es produeix a la línia en dues setmanes. Durant aquest període de temps hi ha hagut més incidències: una avaria a Terrassa i un robatori d'un tram de cablejat.
Restablerta la circulació a l'R4 després que s'hi hagi produït un atropellament mortal
És el tercer atropellament que s'ha produït a la línia en dues setmanes
ARA A PORTADA
-
Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat Anna Mira Perich
-
-
-
Per què no m'ha arribat l'alerta al mòbil durant el simulacre de Protecció Civil? Lluís Girona Boffi
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 30 d’octubre de 2023 a les 18:31
Et pot interessar
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants
-
Societat L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26
-
Societat L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz