Una dona en estat etílic va causar un bon enrenou dijous al vespre en un locutori de l'avinguda Àngel Sallent. El propietari del local va avisar la Policia Municipal perquè la senypra estava increpant als clients. Fins i tot, havia llençat diversos productes del local al terra i insultat el responsable del comerç. Segons ella, li havien robat el moneder.
Els agents van parlar amb la dona, que va refusar ser atesa per una ambulància, i aquesta quan van intentar treura-la del local va respondre amb improperis i amenaces. El responsable de l'establiment però va refusar presentar una denúncia. La Policia sí que la va denunciar per proferir insults als agents.
Sarau en un locutori per culpa d'una dona en estat etílic
Societat
La Policia va intervenir ja que la senyora estava increpant els clients i amenaçant el propietari del local
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
18 d’agost de 2014 a
les 19:03
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
