Alfredo Vega, del PSC, serà l'alcalde de Terrassa. Les negociacions que des de les vuit del matí s'han produït entre les diferents forces que podien permetre el canvi (Terrassa en Comú, PDECat, ERC-MES i CUP) no han fructificat. Les diferències entre TeC i el PDECat han estat insalvables i els demòcrates, tal com anit va decidir la seva assemblea, no donaran suport a la investidura del líder dels comuns, Xavi Matilla.
Les converses que havien faltat en les darreres setmanes s'havien accelerat en les darreres hores entre els representants de Terrassa en Comú, el PDECat, ERC-MES i la CUP. A les sis de la tarda començarà el ple d'investidura.
Representants dels quatre grups municipals han estat reunits des de primera hora del matí i fins poc després de les cinc de la tarda. Només han fet una breu pausa per dinar. A la reunió, ERC-MES i CUP arribaven després d'haver manifestat el seu suport a la investidura de Xavi Matilla. Els republicans, a més, volien formar part del govern. La manca d'acord, però, deixa l'alcaldia en mans del PSC. Alfredo Vega (PSC) serà el nou alcalde de Terrassa.
Sense acord pel canvi: el socialista Alfredo Vega serà l'alcalde de Terrassa
Societat
Terrassa en Comú i el PDECat no s'han entès després d'hores i hores de negociacions
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
Publicat el
16 de novembre de 2017 a
les 16:13
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
