
Sis waterpolistes del Club Natació Terrassa, Sandra Domene, Aina Pastor, Olga Descalzi, Paula Leitón, Adrià Oya i Bernat Sanahuja, han estat convocats amb les seleccions catalanes infantils femenina i masculina per participar en el Campionat d’Espanya per Federacions Territorials que se celebrarà a Madrid del 10 al 13 d’abril.
El Natació, amb Domene, Pastor, Descalzi i Leitón, és el club amb més representants en una selecció femenina formada per catorze jugadores. Al marge de les quatre egarenques esmentades, han estat elegides Paula Rutgers (CN Rubí); Sílvia Morell i Marta Silva (CN Sabadell); Júlia Nieto (CN Mataró); Alejandra Aznar, Aitana Garcia i Clara Díaz (CE Mediterrani); Berta Setó i Mireia Guiral (CN Sant Andreu); i Elisa López (CN Sant Feliu). El torneig femení, que reunirà a Catalunya, Madrid, Euskadi, València i Aragó, arrencarà el divendres 11 d’abril i enfrontarà a tots els equips en format de lligueta.
Quant al conjunt masculí, Oya i Sanahuja són dos dels escollits d’una llista de catorze jugadors que completen Salvador Sánchez (CN Molins de Rei); Roger Echevarría i Marc Aguilella (CN Barcelona); Víctor Alegre, Sergi Prieto i Luis Couso (CN Atlètic-Barceloneta); Arnau Peral (CN Granollers); Roger Martínez (CN Sant Andreu); Lluc Bertran (CN Mataró); Marc Figueroa (CE Mediterrani); Bernat Fernández (CN Premià); i Arnau Mas (CN Sabadell). Catalunya ha quedat enquadrada en el grup A, en el qual tindrà com a rivals València, Euskadi, Ceuta i Galícia. En el grup B, militen Madrid, Andalusia, Navarra, Aragó, Múrcia i Castella - la Manxa. La competició començarà el dijous 10 d’abril per la tarda amb els primers partits de la ronda preliminar, mentre que la fase regular es desenvoluparà divendres 11 i dissabte 12 en doble sessió. La fase final se celebrarà íntegrament el diumenge 13.