El carrer de Sant Antoni de Terrassa es va haver de tallar durant una mitja hora la tarda del passat diumenge perquè hi havia una persona estesa al terra. Un veí va alertar la Policia Municipal que hi havia una senyora estirada i que no es movia. Els agents van comprovar que la dona estava inconscient i van informar els serveis mèdics.
Mentre aquests l'atenien es va haver d'irrompre la circulació del vial. L'ambulància va traslladar la ressenyada a Mútua. Segons els sanitaris la dona havia perdut el coneixement a causa d'una excessiva ingesta d'alcohol.
Tallen el carrer de Sant Antoni per una persona estesa al terra
Societat
La víctima va ser traslladada inconscient a Mútua Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Publicat el
15 de desembre de 2014 a
les 18:54
Actualitzat el
15 de desembre de 2014 a les
18:57
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
