La cadena terrassenca Nens i Nenes, de botigues especialitzades en puericultura i en el món dels nadons, tancarà les portes de les seves set botigues: tres a Terrassa, dues a Sabadell, una a Ripollet i una altra a Rubí. De fet, algunes de les botigues, com la de la plaça del Progrés, ja van tancar definitivament aquest dilluns, i la resta ho faran conforme vagin esgotant-se els estocs.
De fet, les botigues estan, des del passat dijous, en liquidació total, amb descomptes entre el 30 i el 50% en tota la varietat de productes de primeres marques, que van des de roba de nadó, fins a tot tipus d'objectes com cotxets, cadiretes o hamaques, així com mobles per a habitacions de recent nascuts.
Els descomptes han provocat que la notícia s'escampés ràpidament entre els potencials consumidors i han fet que molta gent anés a fer un cop d'ull a les gangues i a comprar el que trobessin. Això ha fet que algunes botigues, com la de la plaça del Progrés, hagin tancat definitivament més ràpid del que es creia.
L'empresa, fundada el 1983, va entrar en concurs de creditors el passat gener i, davant la circumstància, es va decidir pel tancament definitiu. L'empresa acomiadarà, segons explica el Diari de Terrassa, els seus 27 treballadors, la majoria dones, i molt reconegudes pel públic terrassenc. Els culpables de la crisi són, diuen, la forta competència com les grans superfícies o les botigues digitals.
Tanquen les botigues Nens i Nenes, especialitzades en puericultura
Societat
La cadena terrassenca baixa la persiana dels seus set establiments amb descomptes de fins al 50%
ARA A PORTADA
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
Publicat el
08 de febrer de 2017 a
les 19:09
Actualitzat el
08 de febrer de 2017 a les
19:42
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
