Telefònica aconsegueix el control i via lliure per explotar els drets televisius del futbol espanyol en les properes tres temporades. A canvi d'una operació de 2.940 milions d'euros, la companyia serà l'encarregada de decidir quin contingut es produirà, com es farà i quan es desenvoluparà. A partir d'ara, doncs, La Lliga portarà el segell Movistar.
La plataforma televisiva emetrà el millor partit de cada jornada, l'anomenat Partidazo, en exclusiva, i vuit enfrontaments més de Primera Divisió. Telefònica obté quatre dels vuit lots de contractes que estaven en concurs. Segons la companyia, l'oferta s'ajusta als "paràmetres" que estaven disposats a pagar per un "preu apropiat".
Telefònica obté els drets televisius de la Lliga per a les tres properes temporades
Societat
La plataforma de televisió de Movistar, a canvi d'una operació de gairebé 3.000 milions d'euros, emetrà el millor partit de cada jornada i vuit enfrontaments més de Primera Divisió
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juny de 2018 a
les 15:24
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
