Terrassa, avui i demà amb el Gran Recapte

600 voluntaris participen en la iniciativa solidària

Publicat el 29 de novembre de 2013 a les 13:17
El 29 i 30 de novembre, durant l’horari comercial de la trentena d'establiments que hi participen, més de 600 voluntaris i voluntàries recolliran aliments en el marc de El Gran Recapte d'Aliments, que és una campanya de recollida de productes bàsics per aconseguir que les persones més necessitades d'aquí rebin ajuda.

La campanya del Gran Recapte es du a terme simultàniament pels quatre Bancs d'Aliments de Catalunya amb l'objectiu de donar resposta a les urgències alimentàries de les persones més necessitades de casa nostra. 

Enguany com a novetat el Banc del Aliments de Barcelona ha demanat suport a Creu Roja en l’execució d’aquesta campanya, i concretament a Terrassa aporta 400 dels 600 participants d’aquesta iniciativa, així com la seva coordinació.

El Rebost, gestionat per la institució, també hi participa no només indirectament mitjançant la mobilització de les seves entitats membre, sinó també amb la infraestructura i logística necessària per a garantir el bon funcionament de la iniciativa. També es una novetat que els aliments que es recullin es quedaran directament a laciutat i més concretament seran emmagatzemats al recinte firal de Terrassa per a la seva classificació i distribució posterior.

Establiments participants
Aldi de Les Fonts
Aldi, avinguda de Béjar
Caprabo, avinguda del Vallès (Les Fonts)
Caprabo, carretera d'Olesa
Caprabo, Hispanitat
Caprabo, P.I. Santa Margarida
Carrefour, Avda Angel Sallent
Carrefour, Ctra. Castellar
Condis, Angel Guimerà
Condis, Vapor Ventalló
Consum, Prat de la Riba
Dia, Avda. Jaume I
Dia, Santo Tomás
Eroski, carrer Extremadura
Gros Mercat, Ctra. Montcada
Lidl, Plaça dels Països Catalans
Mercadona Avda. Santa Eulàlia
Mercadona, Avda Jacquard
Mercadona, carrer Solsona
Mercadona, Ctra. Montcada
Mercadona, Galileu
Mercadona, Monturiol
Mercadona, Pg Vint-i-dos de juliol
Mercadona, Rafael de Campalans
Mercadona, Rambla d’Egara
Mercadona, Voluntaris Olímpics
Opencor, Pg. Vint-i-dos de juliol