L'Ajuntament de Terrassa ofereix descomptes en aparcaments municipals als clients de bars i restaurants de la ciutat a partir d'aquest diumenge 9 de maig coincidint amb la reobertura dels establiments en la franja de tarda i vespre.
Concretament, les persones que acreditin haver consumit en establiments de restauració gaudiran d'una hora d'aparcament gratuït entre les 20 h i les 23.30 h. Cada local podrà repartir 100 d'aquests abonaments al mes, que prèviament haurà de sol·licitar per correu electrònic a l'adreça egarvia@terrassa.cat. També en repartirà el Gremi d’Hostaleria de Terrassa entre els seus agremiats.
Aquesta oferta serà vàlida als aparcaments que Egarvia gestiona a l'avinguda de Barcelona, al carrer de Sant Leopold, i a les places del Progrés, del Primer de Maig i de Lluís Companys i té com a objectiu reactivar ajudar a la reactivació econòmica d'uns establiments "que fa molts mesos que estan afectats" oferint facilitats a la clientela, segons la regidora de Mobilitat, Lluïsa Melgares.
Terrassa regala una hora de pàrquing als clients que sopin fora el cap de setmana
L'oferta comença aquest diumenge en cinc aparcaments municipals soterrats
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de maig de 2021 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants