La dona de 54 anys i veïna de Sabadell que aquest diumenge va sortir projectada d'un dels revolts de l'atracció Tobotronc de Naturlandia, el parc d'aventures d'Andorra, ha estat traslladada aquest dimarts al matí a l'Hospital Parc Taulí de la capital vallesana. Segons han informat fonts hospitalàries, la víctima, que estava ingressada a l'UCI de l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell d'Andorra, està estable i evoluciona favorablement.
Mentre, els seus familiars han presentat una denúncia contra el parc perquè asseguren que no li van advertir que s'havia de cordar el cinturó de seguretat, el que hauria motivat la seva caiguda des d'una alçada de dos metres i que rodolés entre cinc o sis més fins a topar amb una tanca de seguretat.
També han afirmat a la premsa andorrana que, en un primer moment, des de Naturlandia se'ls va informar que assumirien el cost de les despeses mèdiques però que després els van dir que només ho farien parcialment. Per la seva banda, la policia del principat andorrà està investigant el cas.
Traslladen a Sabadell la dona ferida greu en sortir projectada del Tobotronc d'Andorra
Societat
La seva família ha denunciat el parc perquè assegura que no li van dir que s'havia de posar el cinturó de seguretat
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
Publicat el
30 de gener de 2018 a
les 15:01
Actualitzat el
31 de gener de 2018 a les
21:32
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
