Aquest dimecres, sobre les vuit del matí, els Bombers de Terrassa van avisar la Policia Municipal d'un accident a la rotonda del carrer Colom amb l'avinguda del Tèxtil, a tocar del Parc Vallès de Terrassa. Una bicicleta i un motorista havien col·lidit.
Els Bombers van avisar una ambulància, perquè el ciclista semblava ferit. En arribar, els agents de la policia van comprovar que el ciclista presentava algunes contusions, pel qual va ser evacuat per l'ambulància cap a l'hospital Mútua de Terrassa.
El motorista va explicar als agents el motiu de l'accident: ell havia pujat a la vorera per accedir a la benzinera de l'avinguda, i la bicicleta no havia pogut evitar la col·lisió. La bicicleta va ser dipositada a les dependències policials per ser lliurada de nou al seu titular quan sortís de ser atès pels metges.
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de novembre de 2016 a
les 18:31
Actualitzat el
10 de novembre de 2016 a les
18:40
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
