Cap a dos quarts de quatre de la matinada d'aquest dilluns, el conductor d'un turisme que circulava pel carrer d'Azorín i intentava girar en direcció al carrer de la Duquessa de la Victòria, al barri de Can Palet, ha perdut el control. El seu vehicle ha impactat en primera instància contra un senyal de trànsit i ha seguit circulant uns metres per sobre de la vorera tombant al seu pas fins a sis pilones.
Una dotació de la Policia Municipal ha comprovat que el conductor responsable havia fugit del lloc sense fer-se càrrec de les destrosses que havia ocasionat. Una altra patrulla policial l'ha localitzat poc després circulant pels voltants, i en ser aturat, els agents han comprovat que el conductor estava greument afectat per l'alcohol.
Els agents l'han instat a sotmetre's a les proves d'alcoholèmia. Ha donat taxes de 0,78 mg/l i 0, 76 mg/l, respectivament. L'infractor ha estat informat que s'instruirien diligències contra ell per estar implicat en un delicte contra la seguretat del trànsit. A més, se l'ha denunciat per marxar del lloc de l'accident sense facilitar les seves dades.
Ni el conductor ni els dos acompanyants del vehicle sinistrat han patit cap lesió. S'han demanat els serveis de neteja d'Eco-Equip per retirar el senyal i les pilones de la via pública i adequar-la per a la circulació de vehicles i de vianants. El vehicle implicat ha quedat mecànicament immobilitzat.
Un conductor ebri col·lideix contra un senyal de trànsit i diverses pilones a Can Palet
El conductor triplicava la taxa d'alcohol màxima permesa
Ara a portada
Publicat el 23 de maig de 2017 a les 07:45
Actualitzat el 23 de maig de 2017 a les 07:54
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa