A les 23.50 hores de dijous, uns agents de paisà de la Policia Municipal de Terrassa que feien un servei ordinari de patrulla de seguretat ciutadana, van observar circulant un turisme amb quatre ocupants que els va resultar sospitós.
Els agents van aturar el vehicle i van demanar a la Sala del 092 una patrulla de suport. La Central va comissionar una patrulla amb dos agents per identificar i escorcollar els ocupants del turisme, així com el vehicle, propietat d’un d’ells. Des de la Prefectura es va informar que una de les persones tenia activa una ordre de crida, cerca i detenció per un delicte contra la
salut pública.
Els agents van llegir el drets a la persona detinguda i la van traslladar a les dependències policials per realitzar les diligències pertinents i posar-lo a disposició del Jutge.
Un detingut a Terrassa per tenir una ordre judicial de crida, cerca i detenció per un delicte contra la salut
Els agents el van identificar després d’aturar el vehicle en el que circulava
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de gener de 2018 a les 15:52
Actualitzat el 26 de gener de 2018 a les 15:54
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves