Una persona va resultar ferida aquest dissabte per inhalació de fum a causa d'un incendi originat a la cuina d'un habitatge del carrer de Marinel·lo Bosch, a l'altura el carrer de la Mare de Déu de les Neus.
Tres patrulles de Bombers i una de la Policia Municipal es van desplaçar fins al lloc dels fets després de rebre un avís poc abans de dos quarts de dues del migdia, i van comprovar que sortia fum de l'habitatge afectat.
Els agents van tallar el carrer entre Pau Marsal i l’avinguda Barcelona mentre els efectius de Bombers realitzaven les tasques d’extinció del foc. Una unitat del SEM va assistir la persona ferida, que finalment va ser traslladada a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa, amb pronòstic lleu.
Un ferit a Terrassa per un incendi originat a la cuina d'un habitatge
Es van activar una patrulla de Policia Municipal, tres de Bombers i una ambulància del SEM
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de febrer de 2021 a les 19:30
Et pot interessar
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants
-
Societat L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26
-
Societat L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz
-
Societat Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa