Cap a les 19 h de dilluns, el 112 va informar la Policia Municipal d’un accident de trànsit a la cruïlla de l’avinguda de Josep Tarradelles amb el carrer de la Hispanitat, en el que hi havia un conductor ferit greu. El 112 va activar el SEM. Una patrulla va acudir al lloc on s’havia produït una forta col·lisió entre dos vehicles, un dels quals havia bolcat i el seu conductor havia quedat atrapat a dintre.
Els agents van tallar un carril de la via i van regular el trànsit per atendre al conductor ferit. Es va donar avís a Egarvia per retirar els vehicles del mig de la calçada, i a Bombers per tal d’alliberar al conductor, que presentava ferides importants.
Els Bombers van alliberar al conductor atrapat i el SEM el va traslladar a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa, on va ingressar a la UCI amb pronòstic greu. Els vehicles van ser retirats del mig de la via i es va poder restablir el trànsit. El agents van agafar les dades dels fets i dels testimonis per realitzar l’informe tècnic d’accidents.
Un ferit greu en un accident de trànsit a l'avinguda de Josep Tarradelles
Una forta col·lisió va fer bolcar un dels vehicles i el seu conductor va quedar atrapat a dintre
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de maig de 2018 a les 15:17
Actualitzat el 02 de maig de 2018 a les 15:31
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor