A la matinada ha cremat una habitació d'un pis d'un edifici de 13 plantes de Terrassa de l'avinguda de Lacetània. Hi ha hagut tres persones intoxicades lleus i dues han estat traslladades a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa.
Els veïns han estat confinats als seus domicilis fins que l'incendi s'ha controlat. Hi han intervingut quatre dotacions de Bombers de la Generalitat. L'avís s'ha rebut a les 3.29 i el foc s'ha extingit abans de les 4.
A l'habitació, en un onzè pis, han cremat aparells electrònics, una paperera, mobles i una maleta.
Un incendi deixa tres intoxicats lleus a Terrassa
Societat
Els Bombers apaguen un foc en un edifici de tretze plantes
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
Publicat el
06 de desembre de 2014 a
les 09:21
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
