Un home de 67 anys ha mort i una dona de 51 ha resultat ferida greu aquest dimecres a la nit en impactar el seu cotxe amb un camió tràiler que ha fet la tisora a la B-30, a l'altura de Sant Cugat del Vallès (el Vallès Occidental), en sentit Tarragona. Segons el Sistema d'Emergències Mèdiques, l'avís de l'accident s'ha rebut a les 22.53 a l'altura del quilòmetre 2,5.
Com a conseqüència de l'impacte, el conductor del turisme ha mort a l'acte i la copilot ha resultat ferida de gravetat i ha estat evacuada a l'Hospital de la Vall d'Hebron en una de les quatre ambulàncies que s'han desplaçat fins al lloc. En el sinistre també ha resultat ferit lleu un home de 40 anys, que ha estat traslladat a l'Hospital de Terrassa.
Fins al lloc s'hi van desplaçar quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i efectius dels Mossos d'Esquadra que van tallar la via com a mesura preventiva.
Un mort i una ferida greu en un accident a la B-30 a Sant Cugat del Vallès
Societat
Un camió de gran tonatge ha fet la tisora i ha xocat amb un turisme
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’octubre de 2016 a
les 07:26
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
