Un turisme es va cremar mentre circulava aquest dimecres al matí per la variant de la N-150, en direcció a Sabadell. Eren les nou del matí quan la Policia Municipal de Terrassa i els Bombers de la Generalitat van rebre l'avís que el vehicle s'havia incendiat, poc abans d'arribar al Cementiri Municipal de Terrassa.
Els efectius del cos de Bombers de Terrassa van sufocar el foc del turisme, que va quedar totalment calcinat. Mentrestant, els agents de la Policia Municipal van regular el trànsit de la via, ja que el vehicle incendiat ocupava una part de la calçada. Una grua municipal el va retirar de la via fins que una grua de la seva asseguradora se'l va endur.
Un turisme s'incendia mentre circula per Terrassa i queda totalment calcinat
Societat
Circulava per la variant de la N-150 en direcció a Sabadell
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
Publicat el
08 de juny de 2017 a
les 15:39
Actualitzat el
08 de juny de 2017 a les
15:44
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
