Un veí va avisar la Policia Municipal que el seu germà, menor d'edat, havia quedat el vespre de dimarts amb un home al carrer de Núria per comprar-li heroïna. Segons ell, el traficant responia a la descripció d'un home calb, d'1,70 metres, i amb una jaqueta gris.
Els agents el localitzen i l'escorcollen. Portava 4 bosses amb una substància marronosa -que van atribuir a heroïna- i dos bossetes amb una substància blanca -cocaïna-. Els agents no van tenir indicis suficients per determinar que es tractava d'un traficant i per això no el van poder acusar.
A més, l'individu que havia trucat a la Policia tampoc va voler facilitar les seves dades per interposar una denúncia. Això sí, van endur-se totes les substàncies cap a prefectrura per efectuar-ne el pesatge donant 1 gram de cocaïna i 2 grams d'heroina.
Un veí delata un presumpte traficant de droga al carrer Núria
La Policia Municipal no el va poder acusar però sí que va intervenir-li heroïna i cocaïna
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2013 a les 16:56
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Terrassa millora l'asfalt del carrer d'Arquímedes i la Rambla d'Ègara
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions