Víctor Merchán decideix quedar-se al Terrassa FC

El futbolista havia comunicat la setmana passada que ja no aguantava més la situació d'impagament per part del propietari del club

Publicat el 01 de maig de 2015 a les 16:23
Actualitzat el 01 de maig de 2015 a les 16:24

Víctor Merchán Foto: Terrassa FC

La setmana passada, el jugador del Terrassa FC format al planter del Reial Madrid, Víctor Merchán, havia fet un anunci que no per esperat havia deixat de ser un gerro d'aigua freda entre els aficionats egarencs: el migcampista deixava el club.

Alguns dels futbolistes estan tenint veritables dificultats per seguir endavant. Merchán és un d'aquests i havia decidit dir prou. Així, diumenge passat, havia de ser el darrer i últim partit que jugui enfundat amb la samarreta del Terrassa FC. Com a mostra d'agraïment, els futbolistes el van 'mantejar' al final del partit del Palamós.

No obstant, aquesta setmana, el migcampista s'ho ha repensat i ha decidit aguantar fins que finalitzi la temporada. Sembla que Merchán ha fet mans i mànigues per poder tirar endavant malgrat seguir sense cobrar- com la resta de la plantilla- i saltarà al terreny de joc aquest diumenge, a les 12h, davant del AE Prat en un partit vital per la lluita per la quarta plaça i entrar al play-off. Els egarencs respiren una mica més tranquils ja que Merchan s'ha convertit en les darreres jornades amb un dels golejadors i salvadors de l'equip de David Pirri.