Des de l'Associació Vallparadís Cànnabis Club de Terrassa conviden als egarencs a participar aquest dimarts 6 d'octubre a dos quarts de vuit del vespre la xerrada sobre els Usos terapèutics del Cànnabis que tindrà lloc a la sala d'actes d'Amics de les Arts, al carrer Sant Pere, 46 1er pis.
Aquesta conferència està organitzada conjuntament amb la CATFAC (Federació d'Associacions Cannàbiques de Catalunya) i el Grup d'Opinió d'Amics de les Arts. Hi haurà dos professionals del món sanitari per tal d'abordar un tema de plena actualitat i aclarir els dubtes que pugui plantejar.
Xerrada sobre els usos terapèutics del cànnabis a Terrassa
La conferència, a càrrec de dos professionals del món sanitari, tindrà lloc aquest dimarts
ARA A PORTADA
-
«Estàvem desesperats»: com «El Contenidor» va salvar una fundació per nens amb discapacitat i sense família Laura Vilalta
-
-
Els metges, en alerta per l'auge dels antivacunes: «En molts casos hi ha negocis al darrere» Gerard Mira
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Publicat el
05 d’octubre de 2015 a
les 18:47
Actualitzat el
05 d’octubre de 2015 a les
18:50
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
