Un any després de la publicació de la Llei de Taxes, els advocats de Terrassa diuen que s'han confirmat les pitjors previsions, "que auguraven que la seva aplicació privaria molts ciutadans de l'accés a la Justícia".
Per això, la Plataforma Justicia para Todos, que a més de l'Advocacia institucional aglutina moltes entitats ciutadanes, de professionals de la Justícia i també sindicats, ha organitzat les concentracions que han tingut lloc a les seus judicials d'arreu de l'Estat.
A Terrassa, una quarentena de professionals, i a Rubí, una vintena, han xiulat a les 12 en punt contra les taxes i s'ha llegit a totes dues seus el manifest que ha preparat la Plataforma organitzadora.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de novembre de 2013 a les 15:10
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants