Almacelles competeix per la victòria en l'estrena de «El Grand Prix del Verano»

Almacelles s'enfrontarà a Bembibre en un primer programa amb noves proves emocionants

Publicat el 02 de juliol de 2024 a les 12:10
Actualitzat el 08 de juliol de 2024 a les 11:26

Torna a TVE el concurs de ‘El Grand Prix del Verano’ aquest pròxim dilluns 8 de juliol a les 22:05. En aquesta nova edició, 14 pobles de tota Espanya competeixen per endur-se el trofeu de campions. Entre aquests pobles, destaca Almacelles (Lleida) coma únic representant català, que serà un dels primers a competir.

El programa d'aquest estiu inclou gairebé el doble de jocs que l'any passat, amb un total de 31 proves. Els primers a afrontar-les seran els veïns d'Almacelles i Bembibre (Lleó), animats pels seus padrins. Sempre sota la direcció de Ramón García, acompanyat per Cristina López (Cristinini), Wilbur, la Vaquilla i el dinosaure Nico.

Una de les proves d'aquesta nova edició de 'El Grand Prix del Verano'
Una de les proves d'aquesta nova edició de 'El Grand Prix del Verano'. Foto: TVE

Els veïns d'Almacelles estan llestos per enfrontar-se a les proves amb entusiasme i determinació. Amb la presentadora catalana Lorena Castell com a padrina, participarà activament en les proves, ajudant a la localitat de Lleida a alçar-se amb la victòria. Els almacellencs esperen destacar en aquesta nova edició de ‘El Grand Prix del Verano’, mostrant el seu esperit d'equip i la seva passió per la competició. Els habitants d'Almacelles tenen grans expectatives i estan decidits a fer un bon paper en aquesta emocionant aventura televisiva davant d'una grada disposada a animar fins a l'últim alè. 

El programa, produït per RTVE, va tenir un gran èxit en el seu retorn l'any 2023, convertint-se en la millor estrena de l'any en televisió amb un 26,1% de quota. Aquest any, Almacelles espera continuar amb aquest èxit i portar a casa el trofeu de campions.