Els Serveis Socials de l'Ajuntament de Lleida han trobat mort aquest dimecres al seu domicili un usuari dels serveis socials municipals.
La Guàrdia Urbana ha acudit al pis on vivia aquesta persona, així com una ambulància, que s'ha endut el cos. L'home, de 66 anys, hauria mort per causes naturals, segons ha informat la Paeria.
Els Serveis Socials de l'Ajuntament de Lleida troben mort al seu domicili un usuari del servei
L'home hauria mort per causes naturals, segons la Paeria
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de gener de 2018 a
les 22:43
Et pot interessar
-
Cultura
El Museu de la Noguera recupera l’etapa balaguerina de Josep Maria Rosselló amb una nova exposició
-
Cultura
Xavier Grasset presentarà el seu nou llibre aquest dissabte a Balaguer i Lleida
-
Cultura
El Pla d’Urgell estrena una ruta literària per reivindicar el llegat de Joan Benet i Petit
-
Cultura
Àngels Gonyalons i El Petit de Cal Eril, caps de cartell del Dansàneu
-
Cultura
Nova edició de l'Aplec del Caragol de rècord: prop de 17.000 penyistes i 124 colles
-
Cultura
Balaguer estrenarà «La reguereta», una sardana inèdita de Sisco Amorós
