El Màster de Creació en Arts de Carrer promogut ara fa dos anys per FiraTàrrega i la Universitat de Lleida iniciarà al gener la seva segona edició. Els estudis, que suposen una iniciativa pedagògica pionera en l'àmbit internacional, tenen com a finalitat formar professionals de la creació a l'espai públic, i esdevenir un pont entre la formació i el mercat. La preinscripció per aquesta segona edició estarà oberta fins aquest divendres i les matriculacions es podran fer a partir de l'1 de novembre.
El Màster començarà el 26 de gener i finalitzarà l'octubre de 2015 i consta de classes magistrals, pràctiques artístiques grupals i l'elaboració i defensa d'un projecte artístic individual que permet a l'alumne treballar la seva expressió a partir de les possibilitats del carrer. Una de les novetats d'enguany és l'obertura d'una finestra al circ, amb dues assignatures específiques.
La formació, que ofereix 60 crèdits ECTS, s'adreça a graduats en arts escèniques, professionals del sector, artistes que vulguin adoptar els llenguatges de carrer, gestors culturals o urbanistes interessats en la ciutat com a espai de múltiples possibilitats artístiques.
FiraTàrrega ja prepara el Màster d'Arts al carrer
El curs dura dos anys i és un títol propi de la Universitat de Lleida que compta amb reconeguts professionals
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’octubre de 2014 a les 18:50
Actualitzat el 28 d’octubre de 2014 a les 18:59
Et pot interessar
-
Cultura El Festival FeMAP comença aquest divendres amb més de 50 concerts als Pirineus
-
Cultura El Paupaterres torna a Tàrrega del 9 al 12 de juliol amb un cartell de luxe i joves talents
-
Cultura Jèssica Ferrer guanya el 27è Premi Maria Mercè Marçal amb el poemari 'L'exoesquelet'
-
Cultura Els 7 gorgs imprescindibles per descobrir a les terres de Lleida i gaudir a la fresca
-
Cultura Buhos encapçalarà el cartell musical de l’Aquelarre de Cervera 2025
-
Cultura Mago de Oz protagonitzarà el concert final de la Transsegre de Balaguer