Lexu's celebra la seva primera dècada amb el disc «Deu anys i una nit»
El grup presenta el nou treball aquest dissabte a Barcelona
ARA A PORTADA
-
Junts i la CUP li prenen l’alcaldia de Tàrrega a ERC: Rosa Maria Perelló serà l’alcaldessa Àlvar Llobet i Sotelo
-
Detingut a Tàrrega un lladre reincident per cinc robatoris amb força a l'interior de vehicles Redacció
-
-
-
El Saló de l’Automòbil de la Fira de Sant Josep de Mollerussa incrementarà un 25% la superfície Redacció
Publicat el
10 d’abril de 2015 a
les 15:06
"10 anys i una nit". Aquest és el disc recopilatori que ha tret a la llum el grup lleidatà Lexu's per celebrar el seu desè aniversari, el cinquè de la seva trajectòria discogràfica. L’estrena oficial es farà aquest dissabte a l’Fnac L’Illa de Barcelona a les 19.00 hores i de forma gratuïta.
El grup, que estarà acompanyat per alguns dels artistes que col·laboren en aquest nou treball com Blaumut, La Pegatina, Salva Racero, Dolo Beltrán (cantant de Pastora), Pep Poblet i Manu Guix, oferirà una petita actuació en directe de les peces del disc, que s’han tornat a enregistrar des de zero amb un estil i una producció diferent. Segons Carles Gómez, el cantant i compositor, avui dia "no té massa sentit fer un recopilatori que sigui una suma de cançons ja enregistrades en altres discs, ja que plataformes com Spotify permeten a qualsevol fer-se la seva pròpia llista de reproducció. És a dir, el seu propi greatest hits de cada grup".
Aquests 16 temes s’han escollit entre l’extensa discografia del grup formada per 4 treballs anteriors: “Saps” (2004), “Sent amb mi” (2006), “La vida perfecta” (2008), i “Per què no es toquen les nostres mans” (2012).
Et pot interessar
-
Cultura
Torna el MUD amb un cartell de luxe encapçalat per Santiago Auserón i Ben Harper
-
Cultura
Vallverdú diu adéu de la mà de Rovelló
-
Cultura
El Festival de Pasqua de Cervera celebrarà la seva 16a edició del 26 de març al 4 d'abril
-
Cultura
La 30a edició de l'Animac tanca amb una reflexió sobre el concepte del canvi a l'animació i al món
-
Cultura
Arrenca un Animac amb 230 films per reflexionar sobre el concepte del canvi
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Ponent: 21 i 22 de febrer
