L'Institut d'Estudis Ilerdencs (IEI) ha impulsat una nova experiència musical en forma de concert que, sota el nom de "Preludi 21", tindrà com a protagonista l'Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida i que es durà a terme el 3 de gener al Teatre La Lira de Tremp.
L'objectiu és oferir a la ciutadania un esdeveniment musical de primer ordre per encarar amb esperança els pròxims mesos. El concert vol enviar cada any un missatge diferent, enguany centrat en la Covid-19, motiu pel qual l'escenari serà Tremp, una de les poblacions lleidatanes més afectades per la pandèmia. El repertori combinarà 'Les quatre estacions' de Vivaldi amb peces modernes i es podrà seguir en directe per Lleida TV i també per internet.
L'IEI de Lleida instaura un concert d'Any Nou de l'Orquestra Julià Carbonell
Cultura
Enguany es farà a Tremp i l'objectiu és oferir a la ciutadania un esdeveniment musical per encarar amb esperança els pròxims mesos
ARA A PORTADA
-
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
Publicat el
29 de desembre de 2020 a
les 11:39
Actualitzat el
29 de desembre de 2020 a les
11:44
Et pot interessar
-
Cultura
Cervera posa els infants a punt per a l’Aquelarre
-
Cultura
La UdL vol ampliar el fons de Josep Vallverdú amb els seus últims onze anys d'obra
-
Cultura
La mort no tanca l'obra de Vallverdú: tres nous llibres es publicaran de manera pòstuma
-
Cultura
El darrer Vallverdú
-
Cultura
Els 15 llibres imprescindibles de Josep Vallverdú
-
Cultura
L'últim gran mestre de les lletres catalanes
