Un senderista ha mort aquest dissabte a la tarda en caure per un barranc de més de 30 metres al terme municipal d’Alins, al Pallars Sobirà. Explica Segre que l’home s’ha accidentat a la zona de Sotllo, a la Pica d’Estats, després de seguir una ruta diferent a la de la resta de companys seus.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat diverses dotacions del Sistema d’Emergències Mèdiques, Mossos d’Esquadra i un helicòpter del GRAE, que només van poder acreditar la mort de l’excursionista un cop localitzat el seu cos en una zona de difícil accés.
La unitat d’investigació dels Mossos està investigant quines han estat les causes de l’accident.
Mor un senderista en caure per un barranc de 30 metres a Alins, al Sobirà
L’home s’ha accidentat en una zona de la Pica d’Estats
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de setembre de 2021 a les 10:20
Actualitzat el 12 de setembre de 2021 a les 10:27
Et pot interessar
-
Cultura El Som Cinema de Lleida projectarà 52 produccions catalanes en la seva 16a edició
-
Cultura Musiquem Lleida tanca la 20a edició del festival amb concerts de música clàssica, jazz i folk arreu de la ciutat
-
Cultura Les Festes de Tardor omplen el Centre Històric de Lleida amb tradició, música i jovent
-
Cultura Agenda del cap de setmana a Lleida: 27 i 28 de setembre
-
Cultura El Musiquem Lleida programa onze actuacions en la seva 20a edició i aspira a créixer en el futur
-
Cultura «Les fades de Hollywood»: la sardana que Balaguer estrenarà en homenatge a Carner Ribalta