La regidora de Cultura de l'Ajuntament de Lleida i tinent d'alcalde, Montse Parra, ha contestat al Comú de Lleida en relació a la gestió de la programació teatral de la Llotja de Lleida de cara al 2016 i de les presumptes irregularitats detectades per l'agrupació d'electors, a qui ha acusat de no voler que hi hagi una programació.
La política socialista ha sortit al pas de la informació del Comú que alertava que l'empresa Zucar Events ja no podia gestionar la programació atenent que s'havia acabat el període de pròrrogues del contracte, i ha assegurat que aquesta tasca ja l'assumeix la Fundació de la Llotja amb la col·laboració de la regidoria de Cultura. En aquest sentit, Parra ha indicat, però, que Zucar ja havia deixat "suggeriments damunt la taula i alguna cosa enllaçada" ja que "les programacions no s'improvisen".
Sobre la gestió del teatre, Parra ha indicat que "hagués estat irresponsabilitat" deixar sense programació l'equipament, i ha destacat que el consistori continua treballant amb l'objectiu que un únic programador gestioni els calendaris i les contractacions de tots els teatres de la ciutat.
Parra respon al Comú: «No volen que la Llotja tingui programació teatral»
La regidora de Cultura assegura que no hi ha cap irregularitat, i destaca que el programa el gestiona la Fundació de la Llotja amb els suggeriments que va deixar l'anterior empresa que s'encarregava de contractar les obres
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de desembre de 2015 a
les 17:32
Actualitzat el
09 de desembre de 2015 a les
13:42
Et pot interessar
-
Cultura
L'agenda del cap de setmana a Lleida: 21 i 22 de març
-
Cultura
Els britànics Asian Dub Foundation obren la 19a edició de Músiques Disperses de Lleida
-
Cultura
Lleida impulsa una xarxa per apropar les arts escèniques a tot el territori
-
Cultura
L'agenda del cap de setmana a Lleida: 14 i 15 de març
-
Cultura
Aragó demana cinc taules de Sixena exposades a Lleida per a una exposició temporal
-
Cultura
El Festival de Pasqua de Cervera oferirà catorze concerts del 26 de març al 4 d'abril
