El Grup Municipal del Comú de Lleida ha demanat a la Comissió de Serveis a les Persones que s'aclareixi qui gestiona la programació del primer semestre del Teatre de la Llotja de Lleida després que la formació hagi detectat "possibles irregularitats" en la gestió de l'equipament. El Comú demana en concret quin paper hi té Zucar Event i com s'han gestionat els recursos públics cap a aquesta empresa.
El grup recorda que el contracte amb Zucar Event es va signar per dos anys (2013 i 2014) i amb una única pròrroga possible (al 2015) "com es pot comprovar al punt 1.6 del Contracte de programació de la Llotja". Aquesta limitació, s'assegura des de l'agrupació d'electors, "convertiria en irregular la contractació de Zucar amb un altra pròrroga".
Així, s'apunta que "si l'equip de govern ha optat perquè la programació l'assumeixi des de l'u de gener de 2016 la Regidoria de Cultura, hauria de vetllar perquè aquest canvi és faci de forma escrupolosa i amb tota la transparència que mereix la gent de Lleida".
El Comú ha presentat un total de nou preguntes sobre aquest tema que seran presentades el proper dimecres la Comissió de Serveis a les Persones.
El Comú denuncia presumptes irregularitats en la programació del Teatre de la Llotja de Lleida
L'agrupació d'electors alerta que l'empresa Zucar Event no pot ser la titular d'aquesta gestió ja que s'han exhaurit les pròrrogues del contracte
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de desembre de 2015 a les 12:39
Et pot interessar
-
Cultura Neix a Lleida un concurs de restaurants: es busca el millor esmorzar de forquilla
-
Cultura Nous detalls del palau medieval del castell Formós surten a la llum
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Ponent: del 11 al 13 de juliol
-
Cultura Catorze plats i catorze vins per redescobrir la cuina de Lleida
-
Cultura L’Aquelarre de Cervera 2025 recrearà «La Flauta Màgica» amb foc, música i festa
-
Cultura El «Rovelló» torna a córrer: Josep Vallverdú presenta una nova aventura als 102 anys