Google Play ha eliminat aquest dimecres una aplicació de la seva botiga virtual pel perill que suposa als seus usuaris. Es tracta de l'app Craftsart Cartoon Photo Tools, dissenyada expressament per robar a la gent que la té al mòbil. Més de 100.000 usuaris la tenen descarregada al seu dispositiu.
Tal com denuncia la companyia de ciberseguretat Pradeo, l'aplicació -suposadament feta per convertir fotos en dibuixos- incorpora un troià d'Android anomenat Facestealer que roba les credencials de Facebook i fa connexions a un servidor rus.
Amb aquest programa espia, els estafadors poden accedir a totes les dades de Facebook de les víctimes, incloses converses, cerques i les dades de la targeta de crèdit. El més habitual és que s'ataqui l'apartat financer, així com l'ús de les dades per enviar més estafes (phishing).
[plantillavirals]
							
																					
														
								Si tens aquesta popular aplicació al mòbil, esborra-la: està feta per robar-te
Google Play elimina l'app de la seva botiga després de confirmar que es tracta d'una eina maliciosa
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de març de 2022 a les 16:44
																			
								Et pot interessar
- 
												 Cultura
												Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida Cultura
												Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
- 
												 Cultura
												El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala Cultura
												El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
- 
												 Cultura
												El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric Cultura
												El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
- 
												 Cultura
												El Jazz Tardor celebra 32 anys convertint Lleida en l’epicentre del jazz internacional Cultura
												El Jazz Tardor celebra 32 anys convertint Lleida en l’epicentre del jazz internacional
- 
												 Cultura
												El Som Cinema de Lleida projectarà 52 produccions catalanes en la seva 16a edició Cultura
												El Som Cinema de Lleida projectarà 52 produccions catalanes en la seva 16a edició
- 
												 Cultura
												Musiquem Lleida tanca la 20a edició del festival amb concerts de música clàssica, jazz i folk arreu de la ciutat Cultura
												Musiquem Lleida tanca la 20a edició del festival amb concerts de música clàssica, jazz i folk arreu de la ciutat

 
															 
															 
															 
															