[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3mHYbSzb5Ns[/youtube]
Aquest divendres es va rescatar l'últim supervivent del terratrèmol d'Itàlia, es tracta de Romeo un gos que va passar sota la runa nou dies. Els fets van passar al poble de Sant Llorenç a les afores d'Amatrice.
Durant la nit del terratremol els propietaris de Romeo que dormien el pis de dalt van poder fugir, però el gos que estava a sota va quedar atrapat. La parella el va donar per mort , però el gos va sobreviure i nou dies després en sentir els seus amos, que estaven revisant les runes de casa seva, va lladrar, aquests en escoltar-lo van avisar els bombers que el van poder treure. El gos estava deshidretat però en un bon estat de salut.
VÃDEO Miraculós rescat d'un gos 9 dies després del terratrèmol d'Itàlia
Els seus propietaris ja l'havien donat per mort
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 04 de setembre de 2016 a les 19:15
Et pot interessar
-
Cultura
Rafel Jaume guanya el 42è Premi Josep Vallverdú amb una obra sobre ètica, música i intel·ligència artificial
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Lleida: 22 i 23 de novembre
-
Cultura
Lleida tornarà a ser seu europea de la dansa urbana amb uns 300 ballarins
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
