El president del Lleida Esportiu, Albert Esteve, ha defensat en els darrers dies la figura de Gerard Albadalejo, l'entrenador del primer equip. Esteve ha assegurat que el tècnic ha estat informat sobre les negociacions que el club ha mantingut amb altres entrenadors que l'havien de substituir, i ha remarcat que "no s'ha fet res contra Albadalejo", tot i que el tècnic havia dit que volia seguir al capdavant de la plantilla.
El propietari del club lleidatà ha posat en valor la figura de l'actual tècnic del Lleida Esportiu i ha dit que el club el veu com un valor en alça. Tot i això, la junta directiva considerava que el club necessitava un tècnic amb més experiència, per la qual cosa es van començar a moure fils per contractar un nou líder del vestidor.
Albert Esteve va contactar amb el lleidatà Joan Carles Oliva i amb Ángel Viadero, dues opcions que van fracassar a darrera hora.
Albert Esteve: «No hem fet res contra Gerard Albadalejo»
Societat
El president del club va voler substituir l'actual entrenador per un de més experimentat tot i la voluntat del tècnic de seguir
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juliol de 2018 a
les 09:40
Actualitzat el
09 de juliol de 2018 a les
09:51
Et pot interessar
-
Societat
La conca del Segre i la Noguera Pallaresa entren en sequera prolongada després d’un estiu sense pluges
-
Societat
Demanen 2 anys de presó per a un home acusat de donar una bufetada a l'alcalde d'Alins
-
Societat
Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat
A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs
-
Societat Demanen presó per a una parella de Lleida per no tornar un cotxe que havien llogat per només tres dies
