El president del Lleida Esportiu, Albert Esteve, ha defensat en els darrers dies la figura de Gerard Albadalejo, l'entrenador del primer equip. Esteve ha assegurat que el tècnic ha estat informat sobre les negociacions que el club ha mantingut amb altres entrenadors que l'havien de substituir, i ha remarcat que "no s'ha fet res contra Albadalejo", tot i que el tècnic havia dit que volia seguir al capdavant de la plantilla.
El propietari del club lleidatà ha posat en valor la figura de l'actual tècnic del Lleida Esportiu i ha dit que el club el veu com un valor en alça. Tot i això, la junta directiva considerava que el club necessitava un tècnic amb més experiència, per la qual cosa es van començar a moure fils per contractar un nou líder del vestidor.
Albert Esteve va contactar amb el lleidatà Joan Carles Oliva i amb Ángel Viadero, dues opcions que van fracassar a darrera hora.
Albert Esteve: «No hem fet res contra Gerard Albadalejo»
El president del club va voler substituir l'actual entrenador per un de més experimentat tot i la voluntat del tècnic de seguir
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2018 a les 09:40
Actualitzat el 09 de juliol de 2018 a les 09:51
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància