El Lleida CF és més a prop de disputar els seus partits al Camp d’Esports. Després de la reunió mantinguda amb la Paeria, l’Ajuntament ha confirmat que farà arribar al club una proposta de conveni d’ús de l’estadi perquè hi pugui jugar els partits de lliga.
Segons el consistori, el document serà el mateix que s’ha ofert a la resta d’entitats usuàries de la instal·lació, amb una vigència de quatre anys i les mateixes condicions pel que fa a drets i obligacions. Un cop el rebi, el club haurà d’analitzar-ne el contingut i decidir si l’accepta.
Abans de la confirmació municipal, el Lleida CF havia explicat que la Paeria volia conèixer la dimensió del projecte, especialment el suport social i el nombre de socis, abans de prendre una decisió definitiva. En aquest context, el club presentarà aquest dimarts la seva nova campanya de socis, coincidint amb la preparació de la temporada a Quarta Catalana.

